Polityka PrywatnościInformacje o polityce prywatności oraz zasadzie przetwarzania danych osobowych
1. Ochrona Państwa prywatności przy przetwarzaniu danych osobowych oraz bezpieczeństwo wszystkich danych handlowych są dla nas ważne i uwzględniamy to w naszych procesach biznesowych. Dane osobowe zbierane podczas przeglądania przez Państwa naszej strony internetowej przetwarzamy poufnie i zawsze zgodnie z przepisami ustawowymi. Ochrona danych i bezpieczeństwo informacji są elementem naszej polityki firmowej. 2. Administratorem danych osobowych Najemców przyczep, pojazdów, narządzi, innych produktów jest AD Invest Dariusz Skica z siedzibą w Bytomiu, ul. Bukowa 8 , NIP: 6262702829, nr REGON: 241916005 (dalej zwana Wynajmującym). Kontakt [email protected]. 3. RODO to rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych ("RODO") zastąpi dyrektywę 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) i jest stosowane w krajach UE od 25 maja 2018r. RODO określa zasady przetwarzania danych osobowych Najemcy, które stosuje Wynajmujący. 4. Dane osobowe osób wynajmujących mieszkania takie jak: Imię i nazwisko, nazwa firmy, adres zamieszkania, numer telefonu, numer PESEL, numer NIP, numer dowodu osobistego, numer paszportu, numer prawa jazdy - będą przetwarzane na podstawie konieczności wykonania umowy (na podstawie art. 6 ust 1 lit. b), c) oraz f) RODO), której Najemca jest stroną. Podanie danych jest dobrowolne, lecz jest niezbędne dla zawarcia i wykonania umów z Wynajmującym, a dane będą przetwarzane przez okres niezbędny dla realizacji obowiązków Wynajmującego wynikających z umów zawartych z Najemcą, a po tym okresie do przedawnienia roszczeń wynikających z tych umów. 5. Dane osobowe będą przetwarzane również w celu: - marketingowym Administratora, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - przesyłania informacji handlowej, pod warunkiem wyrażenia odpowiedniej zgody (art. 6 ust. 1 lit a)RODO). 6. Dane osobowe podane w trakcie rozmowy z pracownikiem AD Invest będą przetwarzane w celu przedstawienia oferty oraz zawarcia umowy najmu z AD Invest, podstawą prawną przetwarzania danych jest konieczność podjęcia niezbędnych działań przed zawarciem umowy na Państwa żądanie. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny dla przedstawienia oferty, maksymalnie 12 miesięcy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przedstawienia oferty i zawarcia umowy. 7. Wynajmujący może przetwarzać dane osobowe Najemcy w celu realizacji swoich uzasadnionych interesów (art. 6 ust.1 lit. f) RODO) polegających na: - dochodzeniu zapłaty należności z tytułu zawartej umowy najmu (w szczególności dotyczy to imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, numeru rachunku bankowego Najemcy, danych w zakresie rozliczeń i płatności należności z tytułu zawartej umowy najmu) - zabezpieczeniu mienia powierzonego przez Wynajmującego, dotyczy stanu technicznego przekazywanych do wynajmu mieszkań . 8. Najemca ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - przenoszenia danych - wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych 9. Dane Najemcy mogą być udostępnione podwykonawcom Wynajmującego w zakresie działań marketingowych, ubezpieczycielom budynku oraz podmiotom uczestniczącym w świadczeniu usługi utrzymania poprawnego stanu budynku, firmom świadczącym na rzecz Wynajmującego usługi koniecznych przeglądów typu "przeglądy kominiarskie, elektryczne itd". 10. Dane Najemcy mogą być udostępniane podmiotom i organom powołanym do nakładania oraz egzekwowania opłat za korzystanie z dróg publicznych zgodnie z treścią ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. Nr 14, poz. 60) oraz grzywien wymierzanych na podstawie ustawy z dnia 20 maja 1971 roku - Kodeks wykroczeń (Dz. U. Nr 12, poz. 114) oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 listopada 2003 r. w sprawie wysokości grzywien nakładanych w drodze mandatów karnych za wybrane rodzaje wykroczeń (Dz. U. Nr 208, poz. 2023). Polityka plików cookie Niniejsza Polityka dotycząca Ciasteczek odnosi się do strony www.villamiechowitz.pl. Jeżeli korzystasz ze strony internetowej www.villamiechowitz.pl. wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z niniejszą polityką. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie ciasteczek, możesz o tym zdecydować zmieniając ustawienia swojej przeglądarki internetowej lub zrezygnować z używania strony www.villamiechowitz.pl. 1. Ciasteczka (ang. cookies) są to informacje tekstowe wysyłane przez serwer WWW i zapisywane i przechowywane na komputerze, tablecie lub smartphonie użytkownika. Ciasteczka zawierają najczęściej informację o stronie, która je wygenerowała, unikalny numer oraz czas przechowywania. Domyślnie tylko serwer, który wygenerował Ciasteczko, może je odczytać. 2. Ciasteczka są stosowane celem: optymalizacji korzystania z serwisu internetowego, wygody użytkowania serwisu, dostosowania zawartości stron do preferencji użytkowników, do zbierania anonimowych statystyk. Ciasteczka są stosowane najczęściej w przypadku korzystania z takich mechanizmów stron jak: liczniki odwiedzin, sondy, zakupy przez stronę, strony wymagające logowania, wyświetlanie reklam, monitorowanie aktywności odwiedzających i innych. 3. Ciasteczka używane na stronie www.villamiechowitz.pl. nie są używane do identyfikacji tożsamości użytkowników. 4. Pliki cookies nie powodują zmian konfiguracyjnych komputerze, tablecie lub smartphonie Użytkownika. 5. Na stronie www.rentmecenter.pl mogą być stosowane rodzaje plików Cookie:
7. Usuwanie plików Cookies Przeglądarki internetowe domyślnie zezwalają w ustawieniach na przyjmowanie ciasteczek. Masz możliwość zmiany tych ustawień tj. zmianę aby ciasteczka były blokowane w całości, części lub aby przeglądarka informowała nas w przypadku, gdy ciasteczka są zapisywane na twoim urządzeniu. Szczegółowe informacje na tema blokowania Ciasteczek, znajdziesz na stronie lub w pomocy twórcy oprogramowania przeglądarki, z której korzystasz. Pamiętaj jednak, że jeśli zdecydujesz się na blokadę ciasteczek, może to negatywnie wpłynąć lub uniemożliwić funkcjonowanie określonych funkcji, czy obszarów strony. |